Zamówienie Nr IG.271.9.2022 z dnia 2022-09-13 - Roboty budowlane Budowa oświetlenia ulicznego w Kobylance – II etap wraz z montażem oświetlenia solarnego.
Tytuł | Roboty budowlane Budowa oświetlenia ulicznego w Kobylance – II etap wraz z montażem oświetlenia solarnego. |
---|---|
Numer | IG.271.9.2022 |
Data wydania | 2022-09-13 |
Termin składania uwag do oferty | 2022-09-28 |
Michałowo, dnia 21.10.2022r.
IG.271.9.2022
POWIADOMIENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA
-
W związku z prowadzonym postępowaniem w trybie podstawowym bez negocjacji na: ,,Budowę oświetlenia w Kobylance – II etap wraz z montażem oświetlenia solarnego“, Burmistrz Michałowa informuje, iż najkorzystniejszą ofertę w zakresie części 1: Budowa linii oświetleniowej w Kobylance – II etap, przedstawiła firma: Wykonawstwo Instalacji Elektrycznych Adam Baczewski ul. Ogrodniczki 1/6, 15-763 Białystok za cenę 221.187,54 zł z terminem gwarancji 84 miesiące. Złożona oferta uznana za najkorzystniejszą, uzyskała największą sumę punktów przyznanych na podstawie przyjętych kryterium ceny i gwarancji.
-
W niniejszym postępowaniu wpłynęły 4 oferty, tj.:
Nr
oferty
Nazwa (firma) i adres oferenta
1.
Wykonawstwo Instalacji Elektrycznych Adam Baczewski ul. Ogrodniczki 1/6 , 15-763 Białystok
2.
Eltim Marcin Rokicki , ul. Kryńska 12 , 16-100 Sokółka
3.
Zakład Instalatorstwa Elektrycznego, Mikołaj Maksymiuk, ul. Górna 32, 17-100 Bielsk Podlaski
4.
Usługi Elektryczne, Andrzej Mironkiewicz , ul. Meleszkowska 4, 17-230 Białowieża
-
Streszczenie oceny i porównanie złożonych ofert w zakresie części 1:
Lp.
Oferent
Cena
60 pkt
Termin wykonania
40 pkt.
Razem punktacja
1.
Wykonawstwo Instalacji Elektrycznych Adam Baczewski
ul. Ogrodniczki 1/6 , 15-763 Białystok
60,00
40,00
100,00
2.
Eltim Marcin Rokicki
ul. Kryńska 12 , 16-100 Sokółka
53,35
40,00
93,35
3.
Zakład Instalatorstwa Elektrycznego
Mikołaj Maksymiuk
ul. Górna 32, 17-100 Bielsk Podlaski
51,67
40,00
91,67
4.
Usługi Elektryczne, Andrzej Mironkiewicz
ul. Meleszkowska 4, 17-230 Białowieża
54,00
40,00
94,00
-
Umowa z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana w terminie dogodnym dla obu stron jednakże nie wcześniej niż w terminie 5 dni od otrzymania niniejszego pisma.
-
Postępowanie w zakresie części 2: Montaż 30 szt. lamp solarnych, zostało unieważnione na mocy art. 255 pkt. 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych – najkorzystniejsza oferta z najniższą ceną przewyższa kwoty którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie danej części zamówienia. W postępowaniu wpłynęły oferta o udzielenie zamówienia publicznego na cześć 2. Zmawiający poinformował o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie części zamówienia w wysokości 180.000zł, zaś najkorzystniejsza oferta została złożona na kwotę 479.700,00 zł. Zamawiający unieważnia daną część postępowania na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Burmistrz Michałowa
/-/ Marek Nazarko
Michałowo, dnia 28.09.2022r.
IG.271.9.2022
Wszyscy, którzy pobrali SWZ
Dotyczy: |
postępowania o zamówienie publiczne na: ,,Budowę oświetlenia ulicznego w Kobylance – II etap wraz z montażem oświetlenia solarnego.” |
INFORMACJA O KWOCIE, JAKĄ ZAMAWIAJĄCY
POSTANAWIA PRZEZNACZYĆ NA SFINANSOWANIE ZAMÓWIENIA
Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy Pzp, Gmina Michałowo informuje o kwotach, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji w wysokości: część 1: 200.000 zł, część 2: 180.000 zł.
W myśl art. 222 ust. 5 ustawy Pzp, Zamawiający niezwłocznie po otwarciu ofert, udostępni na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację z sesji otwarcia ofert.
Burmistrz Michałowa
Marek Nazarko
IG.271.9.2022
Michałowo, dnia 22.09.2022r.
Wszyscy, którzy pobrali SWZ
Dotyczy: |
postępowania o zamówienie publiczne na: ,,Budowa oświetlenia ulicznego w Kobylance – II etap wraz z montażem oświetlenia solarnego.”
|
W związku z prośbą o wyjaśnienie treści Specyfikacji Warunków Zamówienia w postępowaniu na ,,Budowę oświetlenia ulicznego w Kobylance – II etap wraz z montażem oświetlenia solarnego”, opublikowanego w BZP nr 2022/BZP 00345625/01 z dnia 13.09.2022r., działając w trybie art. 135 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022r. poz.1170), wyjaśniam co następuje:
Zapytanie nr 1
- Czy realizowany inwestycja ma przyjęte obliczenia co do opraw Led zgodne z klasami oświetlenia dróg M2 ,M3, M6 które zapewnią bezpieczeństwo na drogach, dołączenie odpowiednich obliczeń fotometrycznych do zamówienia.
Odp. Informujemy, że przykładowe obliczenia dla przyjętej klasy oświetleniowej drogi zostały przedstawione w załącznikach do projektu wykonawczego.
- Proszę o dodanie do SIWZ więcej obowiązujących informacji i Norm na zamawiane produkty w opisach, w które ma zastosowane średnica minimalna wysięgnika 4,2 cm do 6,00 cm mocowanie oraz uchwyt mocujący lampę, a nie zostały podane. Obowiązujące normy oświetlenia drogowego powinny zapewniać bezpieczeństwo osobom poruszającym się po nich, oraz swobodę poruszania się wszystkim uczestników ruchu. nowych norm: PN-EN 13201-2:2016-03. Czy powinny być zachowane prawo własności intelektualnej i przemysłowej co do Diody Led i innych technologii świetlnych zastosowane w lampach Led, niniejszej zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. 2a) Czy do analizy powinny służyły następujące akty prawne i dyrektywy EU, rozporządzenia zgodnie z Ustawą 20 maj 2016 poz 831 Energetyczną o przeprowadzeniu audytu energetycznego zgodnie z , wynikający z art.4 ust.3 TUE oraz art.7 Konstytucji RP, obowiązek respektowania zasad prawa unijnego przy wykonywaniu kompetencji przewidzianych dla niego w ustawy Prawa własności intelektualnych, z zakresu własności przemysłowej.
Odp. Opis oraz sposób wykonania zamówienia został przedstawiony w dokumentacji projektowej. Średnice uchwytów wysięgników mocujących oprawę należy stosować jako typowe, uniwersalne umożliwiające montaż zastosowanej oprawy oświetleniowej.
- Producent opraw oświetleniowych deklaruje zgodności z następującymi normami z zakresu bezpieczeństwa użytkowania: Obecnie, na terenie UE obowiązują normy bezpieczeństwa IEC oraz wymogi bezpieczeństwa PNEN 60061, PN-EN 60598, PN-EN 61347, EN 62031, PN-EN 62471, PN-EN 62560 i PN- EN 62663-1. Przepisy te są ujęte w licznych Dyrektywach UE, m.in. w sprawie urządzeń niskonapięciowych i kompatybilności elektromagnetycznej oraz w przepisach (ekoprojekt) Gdzie warunkiem zapewniającym zgodność jest posiadanie znaku CE przez produkty LED odnoszą się do Europejskiej Bazy Danych Produktów dotyczących Etykietowania Energii. 3a) czy SIWS powinien zawierać opis w sprawie że od 1 stycznia 2019 r. dostawcy (importerzy, producenci) są zobowiązani do rejestracji swoich urządzeń, które muszą posiadać etykietę energetyczną EPREL, zanim będą mogły zostać sprzedane na rynku europejskim. W dokumentach do projektu i SIWZ nie zostały uwzględnione Normy EU dla użytkowników i wymogów bezpieczeństwa : Badania na zgodność Ustawy o ogólnym bezpieczeństwie produktów, wymagania dla sprzętu elektrycznego i jego oznakowania.
Odp. Urządzenia powinny spełniać przepisy oraz wymagania techniczno-użytkowe obowiązujące na terytorium Polski. Opis oraz sposób wykonania zamówienia został przedstawiony w dokumentacji projektowej.
- Brak jest opisów ogólnych lampy i ich wielkości uchwytu i mocowania , jest niedopuszczalne podawanie nazw opraw , powinna być podana charakterystyka i normy minimum powyżej 110 lumenów 1W netto, według zamienników światła sodowego na Led, które mogą ukierunkować wykonawcę i inwestora jakie produkty przedstawić do rzetelnej przygotowanej wyceny dostosowując się do polityki klimatycznej z zachowaniem strategii niskoemisyjnej rozwoju. Oraz wskazanie jego finansowania zgodnie z Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE, Euratom) 2018/1046 z dnia 18 lipca 2018 r. w sprawie zasad finansowych mających zastosowanie do budżetu ogólnego Unii, zmieniające rozporządzenia (UE) nr 1296/2013, (UE) nr 1301/2013, (UE) nr 1303/2013, (UE) nr 1304/2013, (UE) nr 1309/2013, (UE) nr 1316/2013, (UE) nr 223/2014 i (UE) nr 283/2014 oraz decyzję nr 541/2014/UE, a także uchylające rozporządzenie (UE, Euratom) nr 966/2012 (Dz.U. L 193 z 30.7.2018, s. 1). jeśli jest finansowany lub środki będą występowały o zwrot poniesionych nakładów.
Odp. W projekcie wykonawczym podano dane referencyjne opraw oświetleniowych, dla których uzyskano wartości parametrów oświetleniowych spełniające wymagania przyjętej klasy oświetleniowej drogi. Zgodnie z punktem 4 opisu technicznego projektu wykonawczego projektant dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych do podanych w projekcie (zamiennych) pod warunkiem zachowania parametrów technicznych, jakościowych oraz estetycznych z jednoczesnym spełnieniem warunków określonych w umowie.
W związku z powyższym w celu zachowania parametrów technicznych należy zastosować oprawy oświetleniowe spełniające poniższe wymagania:
- strumień świetlny nie mniejszy niż podany w dokumentacji,
- współczynnik oddawania barw nie mniejszy niż podany w dokumentacji,
- żywotność diod Led nie mniejsza niż podana w dokumentacji,
- temperatura barwowa Tc = 4000K w granicach +/- 3%,
- moc opraw nie większa niż podana w dokumentacji,
- konstrukcja oprawy z profili i blach wykonywanych z aluminium zabezpieczona poprzez anodowanie z powłoką min. 20 mikronów,
- stopnień IK nie mniejszy niż podany w dokumentacji,
- stopnień IP nie mniejszy niż podany w dokumentacji.
- Czy wszystkie oprawy LED powinny spełniać niezbędne wytyczne zarówno co do sprzętu jak i jego znakowania. Niniejsza informacja zawiera wytyczne dotyczące zasad klasyfikacji sprzętu elektrycznego i elektronicznego zgodnie z ustawą z dnia 29 lipca 2005r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz.U. Nr 180, poz. 1495, Dz. U. z 2008r. Nr 223, poz. 1464 oraz z 2009r. Dz. U. Nr 79. Poz. 666), zwanej dalej ustawą. Przykładowo : Temperatura barwowa emitowanego światła 4000k (+/-100K) o Współczynnik oddawania barw RA większy lub równy 70 o Panel LED . Wyposażony w grupę soczewek kształtujących rozsył światła o charakterze drogowym, która nie oślepia kierowcy i nie powoduje odbicia światła od jezdni. Każda dioda na panelu LED posiada indywidualny element optyczny o takiej samej charakterystyce. W przepisach przewidziany jest układ redukcji mocy , który powinien być stosowany według przepisów w lampach oświetleniowych, ma umożliwiać płynne nastawienie kilku progów natężenia oświetlenia świetlnego w zakresie co najmniej od 100 -30 % strumienia nominalnego * Temperatura pracy w zakresie -40 + 50 stopni, *Efektywność świetlna w zakresie minimum 112 - 115 lm/W netto
Odp. Urządzenia powinny spełniać przepisy oraz wymagania techniczno-użytkowe obowiązujące na terytorium Polski. Opis oraz sposób wykonania zamówienia został przedstawiony w dokumentacji projektowej.
Zapytanie nr 2
Proszę p udzielenie informacji czy przy składaniu dla części II przetargu na lampy solarne należy również załączyć kosztorys?
Odp. Zamawiający nie wymaga dołączenia kosztorysu ofertowego dla części II przetargu.
Zapytanie nr 3
Proszę o informację dot. części II – montaż 30 lamp solarnych – czy wraz z ofertą wymagane jest przedstawienie kosztorysu ofertowego? Z przedmiaru robót (zał. 7 do SWZ) wynika, że jest on opracowany dla części I, czyli budowę oświetlenia elektrycznego. Zatem proszę o dokładne wskazanie jakie elementy musi zawierać opracowany kosztorys.
Odp. Zamawiający nie wymaga dołączenia kosztorysu ofertowego dla części II przetargu.
Z up. Burmistrza
/-/ Elżbieta Rosińska
Ogłoszenie o zamówieniu IG.271.9.2022
Roboty budowlane
Budowa oświetlenia ulicznego w Kobylance – II etap wraz z montażem oświetlenia solarnego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Michałowo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659438
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Białostocka 11
1.5.2.) Miejscowość: Michałowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-050
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 85 7131777
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@michalowo.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.michalowo.wrotapodlasia.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa oświetlenia ulicznego w Kobylance – II etap wraz z montażem oświetlenia solarnego.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-43f86378-3352-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Dotyczy Projektu nr WND-RPPD.08.06.00-20-0599/22 pn. ,,O-Świetlane Michałowo” realizowanego na podstawie umowy o dofinansowanie nr UDA-RPPD.08.06.00-20-0599/22-00 z dnia 08.07.2022 r.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://bip.ug.michalowo.wrotapodlasia.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.bip.ug.michalowo.wrotapodlasia.pl, www.miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej: kalinowski@michalowo.eu
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Michałowa – siedziba: Urząd Miejski w Michałowie, ul. Białostocka 11; 16-050 Michałowo (zwany dalej: Urzędem);- inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie jest Pan Paweł Nesterowicz, kontakt:e-mail: iod_um_michalowo@podlaskie.pl;- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: IG.271.09.2022, prowadzonym w trybie podstawowym;- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 zm.), dalej „ustawa Pzp”; - Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;Posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;Nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IG.271.9.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowy linii oświetleniowej w Kobylance – II etap.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancjia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Montaż 30 szt. lamp solarnych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 31527210-1 - Latarnie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancjia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawca który w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedno świadczenie polegające na wykonaniu budowy linii energetycznej oświetleniowej lub montażu słupów oświetleniowych solarnych, o wartości nie mniejszej niż 50.000zł brutto, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
b) o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skierują do jego realizacji: min. jedną osobę pełniącą funkcję kierownika robót i posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Specyfikację techniczną oferowanych lamp solarnych dla części 2.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Specyfikację techniczną oferowanych lamp solarnych dla części 2.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, tj. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w zakresie wskazanym w SWZ – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ. Oświadczenie będzie stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu;
2) kosztorys ofertowy wykonany zgodnie z załączonym w Załączniku nr 7, przedmiarem robót – kosztorys ofertowy będzie służył sprawdzeniu poprawności obliczenia ceny kosztorysowej, a jego nie dołączenie do oferty będzie skutkować odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 Pzp.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z projektem umowy stanowiący załącznik do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-09-28 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Skrzynka ePUAP Urzędu Miejskiego w Michałowie: /ybhh634s7p/SkrytkaESP
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-28 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Oferta złożona przez Wykonawcę za pośrednictwem Platformy powinna zawierać: Formularz ofertowy, kosztorys ofertowy, pełnomocnictwo do złożenia oferty względnie do podpisania podmiotowych środków dowodowych lub innych oświadczeń i dokumentów składanych wraz z ofertą o ile upoważnienia nie wynikają z innych dokumentów składanych w postępowaniu, zobowiązania wymagane postanowieniami SWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na
zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wymagane postanowieniami SWZ.
Burmistrz Michałowa
Marek Nazarko
Metryka strony