Zamówienie Nr IG.6232.25.2021.MS z dnia 2021-08-20 - Zapytanie ofertowe na wykonanie zadania pn.: „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy/miasta Michałowo”
Tytuł | Zapytanie ofertowe na wykonanie zadania pn.: „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy/miasta Michałowo” |
---|---|
Numer | IG.6232.25.2021.MS |
Data wydania | 2021-08-20 |
Termin składania uwag do oferty | 2021-08-27 |
Burmistrz Michałowa ul. Białostocka 11 16-050 Michałowo |
Michałowo, 2021.08.20 |
IG.6232.25.2021.MS
ZAPYTANIE OFERTOWE z dnia 20 sierpnia 2021 r.
Zgodnie z art. 2 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2021r. poz. 1129 z późn. zm.) do niniejszego zamówienia nie stosuje się przepisów ww. ustawy.
Burmistrz Michałowa zaprasza wszystkich zainteresowanych Wykonawców do złożenia oferty na wykonanie zadania pn.: „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy/miasta Michałowo”.
1. Zamawiający:
Gmina Michałowo reprezentowana przez Burmistrza Michałowa
ul. Białostocka 11
16 – 050 Michałowo
2. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zlecenia usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy i miasta Michałowo.
Zlecenie usuwania wyrobów zawierających azbest będzie polegało na odbiorze, transporcie i unieszkodliwianiu wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy i miasta Michałowo z nieruchomości wskazanych przez Zamawiającego.
Odbiór i transport oznacza również przygotowanie do transportu (w tym zebranie składowanego luzem azbestu), opakowanie, oznakowanie oraz załadunek i rozładunek odpadów zawierających azbest odbieranych z terenu nieruchomości, a także uprzątniecie terenu.
Wszystkie nieruchomości znajdują się na terenie Gminy Michałowo w miejscowościach: Michałowo, Mostowlany-Kolonia, Jałówka, Szymki, Budy, Krugły Lasek, Nowa Wola, Ciwoniuki, Nowosady, Kuryły, Potoka, Hieronimowo, Maciejkowa Góra, Sacharki, Sokole, Kamienny Bród, Kazimierowo, Nowa Łuplanka. Wykaz nieruchomości z których należy usunąć azbest zostanie przekazany Wykonawcy po rozstrzygnięciu zapytania ofertowego i podpisaniu umowy z wybranym Wykonawcą.
3. Zakres zadania obejmuje:
-
opracowanie harmonogramu realizacji zlecenia w uzgodnieniu z Zamawiającym
i właścicielami nieruchomości, -
zabezpieczenie placu, na którym zlecenie będzie wykonane,
-
odbiór wraz z załadunkiem oraz transportem i unieszkodliwieniem na składowisku odpadów niebezpiecznych odpadów zawierających azbest zdemontowanych
i składowanych na terenie Gminy i miasta Michałowo w ilości szacunkowej 5.491,75 m2, co według przelicznika zastosowanego przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Białymstoku (1 m2 płyty azbestowo - cementowej falistej waży 15 kg) wynosi w przybliżeniu 82,376 Mg, -
uporządkowanie nieruchomości po zakończeniu prac,
-
ważenie wyrobów zawierających azbest bezpośrednio na każdej posesji przy odbiorze z nieruchomości,
-
sporządzanie na okoliczność potwierdzenia przyjęcia odpadów od właściciela nieruchomości oraz ilości przejmowanego odpadu wyrażonej w tonach – protokołów odbioru odpadów w trzech egzemplarzach, z których dwa otrzymuje Wykonawca (celem przekazania jednego z egzemplarzy Zamawiającemu), a jeden egzemplarz otrzymuje właściciel nieruchomości;
-
przekazanie dla Zamawiającego wygenerowanych z systemu Bazy danych
o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (BDO) Kart Przekazania Odpadu w systemie BDO (zawierających co najmniej: datę złożenia odpadów na składowisku, masę oraz rodzaj unieszkodliwionych odpadów), potwierdzających przekazanie odpadów zawierających azbest do unieszkodliwienia na składowisko, zgodnie z odrębnymi przepisami; -
złożenie przez Wykonawcę oświadczenia dla każdej nieruchomości, na których przeprowadzano prace, o prawidłowym ich wykonaniu oraz o oczyszczeniu terenu
z pyłu azbestowego, z zachowaniem właściwych przepisów technicznych
i sanitarnych, zgodnie z § 8 ust. 3 rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy
i Polityki Społecznej w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania
i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004 r. nr 71 poz. 649 z późn. zm.) i rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 5 sierpnia 2010 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz.U. 2010 r. Nr 162 poz. 1089 z późn. zm.), -
przekazanie dla Zamawiającego oryginałów zgłoszeń organowi nadzoru budowlanego, okręgowemu inspektorowi pracy oraz właściwemu państwowemu inspektorowi sanitarnemu.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany wykazu nieruchomości, z których należy usunąć azbest, zmniejszenia lub zwiększenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia, o którym mowa wyżej, ze względu na fakt, iż podane ilości wyrobów zawierających azbest objętych przedmiotem zamówienia określone zostały w sposób szacunkowy. Podstawą faktycznego rozliczenia wykonanych robót będzie protokół przekazania odpadu podpisany przez właścicieli nieruchomości oraz karty przekazania odpadów na składowisku odpadów.
4. Wymagania związane z wykonaniem zamówienia:
-
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z załączonym projektem umowy, obowiązującymi przepisami prawa i zasadami wiedzy, przy zachowaniu należytej staranności, z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru prowadzonej działalności.
-
Zadanie powinno być zrealizowane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz.U. 2004 r. Nr 71, poz. 649 z późn. zm.) i rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 5 sierpnia 2010 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz.U. 2010 r. Nr 162 poz. 1089 z późn. zm.)
-
Podmiot wykonujący zamówienie ma obowiązek posiadać odpowiednie uprawnienia oraz wpis do rejestru Bazy Danych o Produktach i Opakowaniach oraz o Gospodarce Odpadami (BDO) do prowadzenia działalności w tym zakresie, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2020 r. poz. 797 z późn. zm.).
-
Przed rozpoczęciem prac (w terminie co najmniej 7 dni) Wykonawca powinien dokonać zgłoszenia przystąpienia do prac polegających na zabezpieczaniu lub usunięciu wyrobów zawierających azbest (właściwemu organowi nadzoru budowlanego, właściwemu okręgowemu inspektorowi pracy oraz właściwemu państwowemu inspektorowi sanitarnemu) - zgodnie z § 6 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r Dz. U.
z 2004 r. Nr 71, poz. 649, z późn. zm. oraz stosownie do przepisów Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 5 sierpnia 2010 r. zmieniającego rozporządzenie
w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2010 r. Nr 162, poz. 1089, z późn. zm.). -
Odpady muszą zostać zdeponowane na składowisku posiadającym decyzję zezwalającą na prowadzenie działalności w zakresie unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych zawierających azbest poprzez składowanie.
-
Termin wykonania zamówienia: do dnia 29.10.2021 r.
-
Warunki płatności: wynagrodzenie płatne przelewem na konto bankowe wskazane w umowie, jednorazowo za całość wykonanego zadania, w terminie 14 dni od otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do opłacenia należności za pomocą systemu podzielonej płatności (split payment), dlatego rachunek bankowy Wykonawcy musi mieć przypisany rachunek VAT.
5. Miejsce lub sposób uzyskania informacji oraz dodatkowej dokumentacji określającej szczegółowe warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia:
Urząd Miejski w Michałowie
ul. Białostocka 11
16 – 050 Michałowo,
Osoba do kontaktu: Marcin Stalbowski
Tel.: 85 713 17 81
6. Kryteria wyboru ofert:
Najniższa cena.
7. Sposób przygotowania oferty:
Ofertę należy sporządzić wg zał. nr 1 w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze, nieścieralnym atramentem, umieścić w zabezpieczonej kopercie i opisanej w następujący sposób: nazwa i adres zamawiającego, nazwa i adres wykonawcy, z adnotacją:
„Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy/miasta Michałowo”.
Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
-
wypełniony formularz ofertowy – zał. nr 1,
-
kopia dokumentu potwierdzającego uprawnienia do wykonywania działalności, o której mowa w pkt 4 ppkt 3 zapytania ofertowego.
8. Miejsce i termin złożenia ofert:
Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem: poczty, kuriera lub też dostarczona osobiście na adres: Urząd Miejski w Michałowie, ul. Białostocka 11, 16 – 050 Michałowo do dnia 27 sierpnia 2021r. godz. 10.00 – biuro podawcze lub drogą elektroniczną na e-mail: sekretariat@michalowo.eu
9. Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty
Zamawiający powiadomi o wyniku postępowania, zamieszczając stosowne
ogłoszenie na stronie internetowej BIP Urzędu Miejskiego w Michałowie http://bip.ug.michalowo.wrotapodlasia.pl/., zaś Oferent, którego oferta zostanie wybrana zostanie powiadomiony telefonicznie.
10. Dodatkowe informacje:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyn, do odrzucenia oferty lub ofert z podaniem uzasadnienia oraz do prowadzenia dalszych negocjacji z Oferentem lub Oferentami.
11. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych:
1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Burmistrz Michałowa z siedzibą w Michałowie, ul. Białostocka 11, 16-050 Michałowo.
2. Kontakt do Inspektora ochrony danych w Urzędzie Miejskim w Michałowie:
• e-mail: iod_um_michalowo@podlaskie.pl
• Pocztowo: Paweł Niesterowicz Inspektor Ochrony Danych, Urząd Miejski w Michałowie, ul. Białostocka 11, 16-050 Michałowo
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r.
4. Odbiorcą/ami Pani/Pana danych osobowych jest/będą: każdy uzyskujący wgląd w dokumentację postępowania o udzielenie zamówienia – zgodnie z §4 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz ustawy o dostępie do informacji publicznej. Ponadto Pani/Pana dane osobowe będą opublikowane na stronie internetowej i w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Michałowie, jeśli taki obowiązek będzie wynikał z ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r.
(Uwaga: Organy publiczne, które mogą otrzymywać Pani/Pana dane osobowe w ramach konkretnego postępowania zgodnie z prawem Unii lub prawem państwa członkowskiego, nie są uznawane za odbiorców!).
5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata – przez cały czas trwania umowy, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r.
7. Ma Pani/Pan prawo żądać od Burmistrza Michałowa dostępu do swoich danych osobowych.
(Uwaga: dostęp, usunięcie lub ograniczenie przetwarzania Pani/Pana danych musi być zgodne z przepisami prawa, na podstawie których odbywa się przetwarzanie oraz na podstawie przepisów prawa dotyczących np. archiwizacji).
8. Jeżeli Pani/Pan uzna, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych jest nieprawidłowe, ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
9. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany.
Załączniki:
Nr 1. - formularz ofertowy
Nr 2. - projekt umowy
Burmistrz Michałowa
/-/ Marek Nazarko
Metryka strony