Zamówienie Nr 27900 - 2014 z dnia 2014-01-24 - OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane IG.271.1.2014 Rozwój infrastruktury turystycznej i rekreacyjnej w Gminie Michałowo
Tytuł | OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane IG.271.1.2014 Rozwój infrastruktury turystycznej i rekreacyjnej w Gminie Michałowo |
---|---|
Numer | 27900 - 2014 |
Data wydania | 2014-01-24 |
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane IG.271.1.2014
Rozwój infrastruktury turystycznej i rekreacyjnej w Gminie Michałowo
Numer ogłoszenia: 27900 - 2014; data zamieszczenia: 24.01.2014
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Michałowa , ul. Białostocka 11, 16-050 Michałowo, woj. podlaskie, tel. 85 7131777, faks 85 7131777.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.michalowo.wrotapodlasia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozwój infrastruktury turystycznej i rekreacyjnej w Gminie Michałowo.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa wieży widokowej, pomostu drewnianego, wiaty rekreacyjno - wypoczynkowej, budowę pomieszczeń gospodarczych o konstrukcji metalowej oraz rekultywacji plaży w miejscowości Rudnia nad Zalewem Siemianówka. Zamówienie będzie realizowane w ramach trzech zadań: Zadanie A: Budowa drewnianej wieży widokowej i wiaty rekreacyjno - wypoczynkowej. Zadanie B: Budowa pomostu drewnianego oraz rekultywacja plaży. Zadanie C: Budowa pomieszczeń gospodarczych typu blaszak.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art.67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.91-4, 34.93.00.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiący nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- W celu potwierdzenia spełnienia warunku, Wykonawca winien wykazać się zrealizowaniem robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości zamówienia min. 50.000,00 zł brutto na zadanie A, 100.000,00 zł brutto na zadanie B, 5.000,00 zł brutto na zadanie C, z podaniem rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- W celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca winien wykazać się dysponowaniem osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami: osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanych.
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (wzór załącznik Nr 1 do SIWZ) wraz z kosztorysem ofertowym sporządzonym we własnym zakresie przez Wykonawcę na podstawie dołączonych do SIWZ przedmiaru robót. b) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1, (wzór załącznik Nr 2 do SIWZ), c) Pełnomocnictwo (jeżeli jest konieczne) powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii przez notariusza, adwokata, radcę prawnego lub osoby, których uprawnienie do reprezentacji wynika z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego) Wykonawcy, zgodnie ze sposobem reprezentacji określonym w tych dokumentach. (Pełnomocnictwo nie jest wymagane jeżeli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub jeżeli są oni wymienieni z imienia i nazwiska w odnośnym dokumencie rejestracyjnym) i winno być sporządzone w oparciu o przepisy Kodeksu Cywilnego
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, na następujących warunkach: jeśli ze względu na niesprzyjające warunki atmosferyczne nie będzie możliwe zachowanie terminu wykonania umowy określonego w § 2, może on być przedłużony za zgodą Zamawiającego; jeśli z powodu działania siły wyższej nie będzie możliwe zachowanie terminu wykonania umowy określonego w § 2, może on być przedłużony za zgodą Zamawiającego, zmiany takie są korzystne dla Zamawiającego w zakresie realizacji choćby części niniejszej umowy; są konieczne dla prawidłowego wykonania zadania, wystąpi konieczność wykonania zamówienia dodatkowego w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt 5, którego realizacja będzie miała wpływ na harmonogram i termin wykonania przedmiotu umowy; wystąpią nieprzewidziane warunki realizacji, tj. gdy nastąpi odkrycie nie zinwentaryzowanych obiektów ziemnych lub elementów instalacji budynku, złych warunków gruntowych, czynników społecznych; w przypadku nieterminowego przekazania placu budowy przez Zamawiającego, a opóźnienie to ma wpływ na terminowe wykonanie przedmiotu umowy; wystąpi konieczność zmiany kadry przewidzianej do realizacji umowy; zmianę wynagrodzenia umownego na podstawie rozliczeń kosztorysowych; wystąpi konieczność zmiany konta bankowego Wykonawcy; wystąpienie okoliczności w tym siły wyższej, których strony nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności; dopuszcza się zmianę wynagrodzenia ze względu na wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, w tym zmiany obowiązującej stawki podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ug.michalowo.wrotapodlasia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Michałowie, 16-050 Michałowo, ul. Białostocka 11, pokój nr 4.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.02.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Michałowie, ul. Białostocka 11, 16-050 Michałowo, Pokój nr 1 (biuro podawcze).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie publiczne współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2007 - 2013 w ramach Osi Priorytetowej III. Rozwój turystki i kultury, Działania 3.1. Rozwój atrakcyjności turystycznej regionu. Projekt zarejestrowany pod numerem WND-RPPD.03.01.00-20-025/12 pt. Rozwój infrastruktury turystycznej i rekreacyjnej w Gminie Michałowo..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
Burmistrz Michałowa
/-/ Marek Nazarko
Do pobrania:
IG.271.1.2014
Michałowo, dnia 04.02.2014r.
Wszyscy, którzy pobrali SIWZ
W związku z prośbą o wyjaśnienie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w postępowaniu na ,,Rozwój infrastruktury turystycznej i rekreacyjnej w Gminie Michałowo” opublikowanego w BZP nr 27900 - 2014 z dnia 24.01.2013r., działając w trybie art. 38 ust.2 ustawy z dnia 20 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013r. poz.907 ze zm.), wyjaśniam co następuje:
Zapytanie nr 1
- Ile jest pali wbijanych w dno jeziora. W opisie do projektu budowlanego zamieszczono w tabeli 94+22+36+130+22=304 sztuk. W przedmiarze 140 sztuk. Jaka ilość jest prawidłowa?
Odp. W przedmiarze dotyczącym pomostu drewnianego proszę o zmianę pozycji nr 1 - „KNR 2-10 0102-1000 Wbijanie pali drewnianych konstrukcyjnych z jednostek pływających. Na głębokość do 4 m w gruncie kategorii II” – ilość 151 szt.
- W załączonej dokumentacji Rys. nr 2 do opisu projektu budowlanego ,,usytuowanie pali” przedstawiony rysunek jest mało widoczny i nie można zweryfikować ilości pali oraz wymiarów. Jest to zeskanowany rysunek, który po powiększeniu jest niewidoczny. Prosimy o zamieszczenie czytelnego rysunku.
Odp. Rysunek zamieszczony jest na stronie internetowej (w załączniku plik PDF)
- Prosimy o zamieszczenie Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót.
Odp. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót zamieszczona jest na stronie internetowej (w załączniku plik PDF)
- Czy Zamawiający posiada dokumentację wykonawczą tzw. Projekt wykonawczy. Przedstawiony projekt budowlany jest bardzo ubogi i nie zawiera wszystkich detali dla pomostu.
Odp. Zamawiający nie posiada Projektu Wykonawczego.
Zapytanie nr 2
- Pomieszczenie gospodarcze – hangar na łodzie:
1.1 Proszę o podanie na projekcie technicznym garaży blaszaków wymiarów przekrojów konstrukcji nośnej dla poszczególnych garaży tj. 3 mx7m, 3,5mx7m, 3mx5m.
Odp. Zamawiający nie posiada Projektu Wykonawczego pomieszczenia gospodarczego.
1.2 Czy w garażach ma być wykonana podłoga widoczna na rysunkach czy nie?
Odp. Zamawiający we własnym zakresie wykona nawierzchnię w budynku gospodarczym po wykonaniu przez Wykonawcę stóp betonowych.
1.3Na jednym rysunku są drzwi otwierane na boki, a na innym podnoszone do góry proszę o jednoznaczne określenie jakie mają być drzwi.
Odp. Drzwi w pomieszczeniach gospodarczych typu „blaszak” powinny być podnoszone do góry.
- Plaża:
2.1 Proszę o dołączenie mapy w którym miejscu ma być rekultywowana plaża z dokładnym zaznaczonym miejscem i podaniem wymiarów.
Odp. Zamawiający nie posiada mapy, na której widoczna będzie rekultywowana plaża. Wyceny należy dokonać zgodnie z przedmiarem robót.
2.2 Proszę o dokładny opis na czym ma polegać rekultywacja plaży i jak ma wyglądać po wykonaniu rekultywacji.
Odp. Rekultywacja plaży polegać będzie na wykopie i wywozie warstwy ziemi i wyprofilowaniu terenu.
- Pomost:
3.1 W przedmiarze poz.2 została błędnie przyjęty KNR. Powinien być KNR 2-23 06 proszę o zmianę ponieważ przedmiar dotyczy konstrukcji pomostu a nie konstrukcji więźby dachowej jak zostało przyjęte i podzielenie na belki konstrukcyjne i krzyżulce.
Odp. W przedmiarze dotyczącym pomostu drewnianego, poz. 2 powinien być przyjęty KNR 2-02 0402-0100 analogia „Montaż konstrukcji drewnianej usztywniającej pomost” w ilości 1395,72 m2.
- Wieża widokowa:
4.1 Przedmiar – proszę o dokładne opisanie poszczególnych pozycji przedmiaru ponieważ nie można jednoznacznie określić do jakiego zakresu się odnoszą:
4.1.1 Czy poz. 1-5 odnoszą się do ścieżki widocznej na mapie zagospodarowania pomiędzy wiatą a drogą.
Odp. W przedmiarze dotyczącym wieży widokowej, poz. 1-5 dotyczą wykopów pod stopy fundamentowe.
4.1.2 Brak jest pozycji dotyczących wykopów pod fundamenty.
Odp. Poz. 1-5 dotyczą wykopów pod stopy fundamentowe.
4.1.3 Czy fundamenty mają mieć izolacje przeciw wilgotnością czy nie
Odp. Fundamenty powinny mieć izolację przeciw wilgociową, proszę dołączyć do przedmiaru nową pozycję:
Lp. | Podstawa | Opis i wyliczenia | j.m. | Poszcz. | Razem |
1.2 |
| Roboty dodatkowe /wieża widokowa /Fundamenty |
|
|
|
9a | KNR-W 2-02 0603-01 | Izolacje przeciwwilgociowe powłokowe bitumiczne pionowe - wykonywane na zimno z emulsji asfaltowej - pierwsza warstwa | m2 | 98,56 |
|
|
|
|
| RAZEM | 98,56 |
9b | KNR-W 2-02 0603-02 | Izolacje przeciwwilgociowe powłokowe bitumiczne pionowe - wykonywane na zimno z emulsji asfaltowej - druga warstwa | m2 | 98,56 |
|
|
|
|
| RAZEM | 98,56 |
4.1.4 Czy poz. 7-8 dotyczy tego samego zbrojenia – średnic czy różnego
Odp. Poz. 7 dotyczy zbrojenia – pręty gładkie o śr 7mm, poz. 8 dotyczy zbrojenia - pręty żebrowane o śr 7mm
4.1.5 Poz. 9 jakie to mają być wsporniki
Odp. Stal dwuteowa 160 między stopą fundamentową a słupem konstrukcyjnym.
4.1.6 Czy w poz. 10 i 11 chodzi o te same drewno okrągłe czy różne, jeśli różne to proszę o określenie jednoznacznie jakie
Odp. Poz. 10 dotyczy słupów fi 30, poz. 11 dotyczy słupów 30x30
4.1.7 Poz. 12 i 13 – o jaki belki chodzi – proszę o dokładne określenie
Odp. Poz. 12 dotyczy belek drewnianych 24x24, poz. 13 dotyczy słupów 25x30
4.1.8 Poz. 14 – o jakie wsporniki chodzi
Odp. Poz. 14 dotyczy wsporników ze stali kątowej proste gr. 8mm 30x30cm
4.2 Czy Inwestor jest w posiadaniu projektu wykonawczego wiaty, jeśli tak to proszę o jego dołączenie:
4.2.1 Rysunki szczegółów połączeń
4.2.2 Mocowanie liny lnianej i sposób połączenia liny z deskami barierki
4.2.3 Czy tak duża średnica liny stalowej ma uzasadnienie w wyliczeniach konstrukcyjnych
4.2.4 Dokładny sposób mocowania i naciągu liny stalowej z konstrukcją
4.2.5 Dokładny rysunek ornamentu ozdobnego.
Odp. Zamawiający nie posiada Projektu Wykonawczego.
- Wiata:
5.1 W opisie projektu wiaty krycie dachu jest z blachy ocynkowanej gr. 0,5mm ocowanej na rąbek stojący, natomiast w przedmiarze mamy krycie dachu wiórem osikowym, blachą powlekaną dachówką z gąsiorami. Proszę o jednoznaczne określanie w jaki sposób ma być pokryty dach.
Odp. Pokrycie dachu wiaty będzie wykonane blachą powlekaną dachówkową.
5.2 W opisie projektu wiaty posadzka mamy opisane dwa sposoby wykonania posadzki natomiast z przedmiaru nie można odczytać o który wariant posadzki chodzi Inwestorowi. Proszę o jednoznaczne określenie który wariant posadzki chce Inwestor i ujęcie tego w przedmiarach.
Odp. Posadzkę przy palenisku i wokół pierwszego kręgu słupów oraz pas szerokości 1,0m wokół drugiego kręgu słupów wykonać należy z kamienia polnego zgodnie z przedmiarem poz. 35, posadzkę pomiędzy kręgami słupów wykonać jako betonową gr. 12cm zgodnie z poz. 34 przedmiaru.
5.3 Proszę o dołączenie przekroju poprzecznego – pionowego wiaty.
Odp. Przekrój poprzeczy wiaty jest zamieszczony na stronie internetowej (w załączniku plik PDF).
IG.271.1.2014
Michałowo, dnia 05.02.2014r.
Wszyscy, którzy pobrali SIWZ
W związku z prośbą o wyjaśnienie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w postępowaniu na ,,Rozwój infrastruktury turystycznej i rekreacyjnej w Gminie Michałowo” opublikowanego w BZP nr 27900 - 2014 z dnia 24.01.2013r., działając w trybie art. 38 ust.2 ustawy z dnia 20 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013r. poz.907 ze zm.), wyjaśniam co następuje:
Zapytanie
- W przedmiarze podano ilość pali, jednak żeby oszacować zakup materiału muszą być podane ich długości ponieważ wszelkie kalkulacje dotyczące zakupu materiału wymagają wyliczenia ilości drewna i wbicia pali
Odp. Pale drewniane okrągłe o średnicy 30cm zwężone w kierunku dna do średnicy 22cm.
- całkowita długość pala 535cm (na odcinku 250cm o śr. 22cm, na odcinku 285cm o śr. 30cm) – 94szt,
- całkowita długość pala 625cm (na odcinku 250cm o śr. 22cm, na odcinku 375cm o śr. 30cm) – 36szt,
- całkowita długość pala 435cm (na odcinku 150cm o śr. 22cm, na odcinku 285cm o śr. 30cm) – 21szt,
- W naszym poprzednim zapytaniu wskazaliśmy potrzebę zamieszczenia rysunku z którego można odczytać zarówno ilość pali ale także ich wymiary. Na przedstawionych rysunkach nie ma takich wymiarów a jedyny rysunek NR 3 pokazuje jedynie wycinek o różnych wymiarach.
Odp. Zamawiający nie posiada dodatkowych rysunków szczegółowych konstrukcji pomostu drewnianego. Wyceny należy dokonać zgodnie z odpowiedzią na pytanie nr 1.
Metryka strony